tirsdag den 15. november 2011

Et par billeder mere idag..........


fra Juleåbningen....






3 kommentarer:

fialka012 sagde ...

♡ ♡ ♡

TANTE GRØN sagde ...

Tusind tak for de dejlige billeder, Iben. Det er så dejligt med de små skønheds-åndehuller, jeg forkæler migselv med når jeg går ind på din blog.

Jeg er SÅ glad for de to træer i zinkkrukker, som du viser på det øverste billede. SUUUK, hvorfor købte jeg ikke noget mere???:o)

Hos Iberis fortryder man aldrig det man køber. Kun det man IKKE køber <3 <3 <3.

Håber der ikke er så meget drøn på lige nu, så du kan nå liiiige at lade bare lidt op inden der for alvor går jul i den igen. Men alle vil jo ha` en Iberisjul, og det forstår jeg til fulde.

De kærligste hilsner og tanker fra varmepuden og sofaen, fra en løglægger der ikke kan lægge flere løg iår...av.av!!!

Gro sagde ...

hej Iben, Hmmm hvorfor er det lige jeg bor så langt fra dig?? Jeg er helt sikker på at jeg sagtens kunne bruge noget af din julepynt :-)
Jeg er sikker på at Tante Grøn har ret i at man kun kan få for lidt af dine ting :-D
K. Gro