søndag den 13. november 2011

Fortsættelse følger..............













4 kommentarer:

Susan Durup sagde ...

Hvor er det bare super SMUKT... jeg ville elske at kikke ind i din spændende butik. Dér kan man da kun kommer i godt humør og dejlig stemning.
Mange hilsner fra Susan

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

håber du får en rolig dag idag ovenpå alle de travle forberedelser til juleudstillings-dagen.

Jeg er totalt rystet i min grundvold over, HVOR meget du har nået, siden vi besøgte dit fortryllede blomsterværksted i torsdags. Hold fast, hvor du har haft travlt!!!!! Du må jo ha` arbejdet i døgndrift, for at færdiggøre dette fuldstændig eventyrlige julesceneri. Det er ren magi. Meget meget stemningsfyldt og meget meget smukt.

Jeg er så glad for de ting, jeg fik købt hos dig:o) De bringer Iberisk stjernestøv ud over mine stuer. Men jeg har slet ikke købt nok, kan jeg se:o)

Jeg håber dit kamera snart bliver gjort kampklar igen og at du så vil forkæle os med nogle nærbilleder af alle dine underskønne julerier. Jeg elsker at savle over alle de fantasifulde detaljer. Det er jo netop dine detaljer, der gør det hele så fuldendt, fantastisk og Iberisk`sk.

De der agern i fattigmandssølv ville ha` set svært dejlige ud på mit juletræ:o)

Dine englevinger giver mig virkelig gåsehud. Overjordisk smukke, er de!

Hav en dejlig og forhåbenligt lidt afslappet mandag, min dygtige pige.

Knus

Kristina sagde ...

DEt var som om at træde ind i et eventyr:) Meget meget smukt! Wow, har lyst til at besøge din butik. Knus.

Hanne i haven sagde ...

Hvor er det smukt og stemningsfyldt, Iben :-) Jeg ville ønske der ikke var så langt over til din skønne butik.