lørdag den 26. november 2011

Kommer snart.....


med billeder af dekorationer.....

8 kommentarer:

Hanne i haven sagde ...

Vi venter spændt herude i kulden med næsen trykket flad mod ruden :-)

Fru Friis sagde ...

Ja, jeg syntes også jeg bliver lidt kold om tæerne, Hanne... tror du Iben gir' en kop gløgg når hun åbner??

bente sagde ...

Jeg venter også spændt, men jeg kommer nok ikke liiige forbi. Men nu ved jeg, at når jeg skal besøge min familie på Fyn, at jeg da også skal en tur forbi Middelfart. Selvklart!

Iben sagde ...

Fru Friis..jeg har ingen gløgg...men jeg har fantastiske fedtkager som min Søs har bagt..MUMS :) :) :)

Kommer tilbage i aften med billeder af dekorationer :)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

åh, åh, jeg kan ikke rigtig se detaljerne, bare solen snart står op, jeg vil seeee det hele

Susan Durup sagde ...

venter spændt..... Ser spændende ud :-)
Hilsen Susan

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Åh, hvor er jeg spændt.

Stormvejrsknus

Staudefeen sagde ...

Kære Iben,

skønt at se din smukke butik i dag. Den er virkelig som Alladins hule. Skal snart ud igen, hvor jeg nok tager min veninde med ;-)

Kh. Marlene