onsdag den 6. juli 2011

Hvide toner











5 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Hvor er de fine, hvad er det for skærme på nr. 4?

tyziana sagde ...

It's an handerbergia, right?
It has a beautiful and delicate flower. The plant's got my sister Delia.
Beautiful images as always

Staudefeen sagde ...

Som altid smukt - det er en vidunderlig hund, du har :-)

Vi ses senere :-)

Kh. Marlene

Diana`s sagde ...

hej iben ..fine billeder . tak for kikket i går :0), du har som altid en meget skøn butik..havde desværre ikke så meget tid igår, da jeg ud over mit besøg skulle være hjemme til aften og levere blomster..tju hej..men kikker forbi i næste uge, og håber på masser af tid (glas æsken min datter faldt for (hurra) er den ny eller gammel ?? knus og ha en dejlig dag..Diana

Iben sagde ...

Hejsa Lisbeth :)
Jeg kan simpelthen ikke huske det, jeg troede at jeg havde et skilt ved, men nej, men jeg finder ud af det, fordi det er ganske bestemt en som jeg skal ha´næste år.
Det er meget muligt at Tyziana har ret ! :)
Thank you Tyziana :)

Hej Diana
Glas æsken er nyproduceret, men de har bare været go´til at få den til at se gammel ud :)
Dejligt hvis du kigger ind igen :)