torsdag den 7. juli 2011

Nu begynder der at komme lækre Hotencia





7 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Uha så ved man også at vi er langt inde i sommeren - mine hortensiaer er også i blomst nu:) Det ser så dejligt ud omkring dit drivhus.

Diana`s sagde ...

Hej iben..skønne billeder fra din have ..hvad er det for en grå sag ,du har stående foran dit drivhus,elsker grå/grønne planter..mens jeg husker det..har du flere af de små tallerken opsatser?? i zink,???knus fra Diana

Iben sagde ...

Ja, Lisbeth, det går stærkt :)
Og Lisbeth, det var smadder hyggeligt at hilse på dig, på Jeres Blog Tour :)

Heiii Diana :)den grå sag er en Helichrysum Petiolare, super go´
Første gang jeg så det var på Hindsgavl Slot for maaaaange år siden, hvor de havde plantet den under nogle Hotenciaer, og du ved, det var langt henne på sommeren, hvor både Hotenciaén og Helichrysumén var rigtig lækre :)

Hmmm, tallerken opsatser ! jeg har den lille fra Miss Etoile, men den er guld m. glas bund og den er ikke så stor, jeg har desværre ikke nogen i zink :(

Rigtig go dag :) :) :)

Anonym sagde ...

Hej Frk. Iberis
Skønne billeder fra din have. Må altså meget snart op til dig igen, men må lige høre hvornår du holder sommerferie, for det ville jo være trist at rejse op til dig, og så ikke kunne komme til at handle og se din skønne have.
En dejlig lille hund du har, kan godt forstå du ikke kan modstå de smukke hundeøjne, smiler.
Sommerhilsen Jeanne fra Sydfyn

Lene sagde ...

Skønne billeder fra din gårdhave - og rigtig mange gange tak for sidst!
Mine chocomocha trives :)

Iben sagde ...

Hej Jeanne

Vi holder åben hele sommeren :)

Selv tak Lene, det var smadder hyggeligt :)

Staudefeen sagde ...

Hvor ser der bare dejligt ud :-)