søndag den 24. juli 2011

Blomster fra haven i dag...........







7 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

kære Iben Hvor er de smukke, der er virkelig inspiration at hente:)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Kan man ane sol på dine billeder???? - vi er ved at drukne, mine udsprungne roser og knopperne er ødelagte, morgenfruerne har lagt sig på jomfruerne i det grønne og klatrerosernes nye skud har revet sig løst og tristessen breder sig - dejligt at se en fin buket hos dig - og så fint, at bruge æbler i buketten

Anne-Mettes Have sagde ...

Skønne billeder som altid :-)
Mange hilsner Mette

Iben sagde ...

Desværre Sussi ;) billedet snyder nok lidt..det har stort set regnet heeeeele dagen :)
Haven ser også lidt ...ekstra vild ud !! det ligger også ned her :)

Anonym sagde ...

Kære Frk. Iberis
Hvor er de smukke dine arrangementer. Du er da godt nok heldig, at du sådan kan gå i haven og plukke blomster, for her på Sydfyn har det da ikke bestilt andet end at regne, og planterne i haven har nærmest lagt sig ned. Heldigvis nåede vi at få mit lille drivhus sat op, så der har jeg sat mine krukker med roser, hortensia og andre planter ind i ly for regn og blæst, og de står bare så flot derinde. Håber meget på bedre vejr, så jeg kan komme forbi din skønne butik.
Hilsen fra Sydfyn Jeanne

Landbohaven sagde ...

skønne billeder.

Gro sagde ...

Skønt mix med æbler og det hele. Det er ret orginalt
K. Gro