tirsdag den 28. juni 2011

Sommerdekorationer








6 kommentarer:

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Jeg er vild med at du har brugt matchende underkopper under lerpotterne! Du får altså tørrede blomster til at se fikst ud... enhver association til datidens støvede og falmede kranse forsvinder som dug for solen.

Diana`s sagde ...

hej iben
fine dekorationer....jeg har selv lige købt roserne i metal,(på metal stang med små rosen blade ??)kan kun gi tante tulle ret, dine dekorationer er lette ,og laaaangt fra de blå og orange rædsler jeg lige ser for mit indre blik :0)Diana

Staudefeen sagde ...

Sikke delikate de er :-) Normalt er jeg ikke vild med sådanne dekorationer, men du kan altså noget særligt, så de ser helt rigtige ud ;-)

Madam Bæk sagde ...

Smukt smukt smukt andet kan jeg ikke sige. Som staudefeen siger, så kan du bare det der :-)

Ha' en dejlig sommerdag ;-)

Fishtail Cottage sagde ...

love this post - so creative & beautiful! oxox, tracie

Anonym sagde ...

Men! Vilka underbara sommardekorationer. Ljuvliga färger. Sklulle passa fint här hemma. :-)
kram Eva Agnes