fredag den 24. juni 2011

Lidt fra haven...........







9 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

En kop (kande) skønhed tak ! - sådan kan man vel komme ind i din butik og sige. Når jeg går på efterløn til næste år, så kommer jeg og er fejedreng hos dig - bare for at få lov til at gå omkring blandt dine skønne kreationer.

Fru Lyserød sagde ...

Hej Iben.
Altid så hyggeligt at besøge din blog,helt fantastiske billeder,og så mange skønne skønne blomster. Sidde her og drømme om, at det var i min kolonihave de voksede :-))

God weekend til dig og dine

landlust sagde ...

...Deine Sträuße sind immer ein Traum...
Viele Grüße Antje

letrecivette sagde ...

So beautiful!
Have anice week end!Monica

Staudefeen sagde ...

Fantastisk god smag!!! ;-)

TANTE GRØN sagde ...

You`re simply the best....better than all the rest:o)Iben, jeg ELSKER din stil og dit "special touch". Jeg ville kunne (gen)kende en Iben-kreation, blandt tusindvis af andre.

Kan godt forstå at Sussi drømmer om et job som fejepige i din butik:o)Kan jeg så ikke få lov at holde fejebladet for dig Sussi?:o)

Rigig god weekend til dig Iben og til alle Ibenfans derude.

Iben, du gør verden smukkere:o)

De kærligste hilsner og tanker

Iben sagde ...

Ha ha Sussi, det ville være mægtig hyggeligt :)

Fru Lyserød, det må være skøøønt med et kolonihavehus :)

Ha ha ha TANTE GRØN, I ville være et mageløst par og ha´rendende.. ha ha ha HYGGELIGT :)
Go´ weekend søde Jer :)

Iben

Lisbeth sagde ...

Hvor er det en sød og romantisk dekoration. Og billederne er lige så dejlige. Synd at fejepigerne ikke alllerede er startet i job hos dig allerede næste weekend, for det syn ville jeg gerne nyde:0) vi ses og jeg glæder mig til at besøge dig under Tour de blog turen:))

Iben sagde ...

Lisbeth jeg glæder mig også til at I kommer, det bliver super hyggeligt :)