onsdag den 8. juni 2011

Pæoner og jordbær






10 kommentarer:

Diana`s sagde ...

hvor fint .. ganske enkelt..go`aften Iben ..regnvejrs hilsner fra Diana

Anonym sagde ...

Hej Diana...nu prøver jeg her. dvs. jeg har ikke kunnet få min kommentar igennem på det forrige indlæg..æjjjj :)
Blomsten som du spurgte på igår bliver kaldt for en Silkehale ( Ptilotus )stammer fra Australien. En veninden så den i bladet ide nyt som potteplante, og derefter har jeg spurgt efter den ved min forhandler, men så dukkede den op som afskåren, jeg håber at de kan finde frem til den, der stod også at den skulle holde længe :) der er også regnvejrs hilsner herfra :)
Go´aften

Diana`s sagde ...

hej iben takker for svaret...og self din hilsen..kan se du har lidt problemer med indlæg..tænkte om det kunne være samme problem som jeg selv lige har haft..jeg opdagede at et flueben var slået til ,og at jeg var online hele tiden ,det står under det felt når du logger dig ind..da jeg fjernede det, kørte mit normalt igen..nå men da et forsøg værd :0) diana

Anonym sagde ...

Hej Iben
Meget smukke blomster og arrangementer du laver. Håber altså jeg kan knibe en tur ind og komme op i din skønne butik, for jeg bliver jo fristet af alt det skønne du fotograferer, og kan næsten ikke vente med at få det tapet med hjem!, smiler, men glædes forventning er som bekendt stor. Vil lige tjekke kalenderen en gang mere, og se hvordan det ser ud.
Venlig regnvejrshilsen fra Sydfyn Jeanne

Shabby soul sagde ...

Just found your blog: it's wonderful and full of gorgeous images and sweetness. I love it!
I'm your follower now.
Have a nice day
Silvia

Staudefeen sagde ...

Sikke en smuk buket.

Er pæonen 'Garden Treasure'? Altså den gule?

Iben sagde ...

Marlene.. så er det med spænde dig godt fast :) :) : den hedder `Dieffenbachia, Agleonema pæon :) Det er sådan en af sjældenthederne der dukker op blandt det afskårne.
Der kom flere spæmdende afskårne idag..viser jeg i aften.

Jeg glemte at skrive navnet på den lille blå potteplante `Isotoma Fluvia`

Go´dag :)

Loppe sagde ...

Hej Iben ...

Pæoner & Jordbær ... det er ALTID et MUST når jeg fejrer fødselsdag...

Og det har vi to jo snart...

Jeg har en lille fødseldagsgave med til dig,
jeg kigger ind på lyn-visit om mandagen...

Vi er egentlig på vej til Århus - men gør lige stop i Middelfart for at kigge ind til dig.

Knus og wauw wauw så flotte ting du viser

Staudefeen sagde ...

Ja, det må du nok sige! Den har jeg aldrig hørt om nogensinde - kan heller ikke finde noget på nettet. Den ligner til forveksling Garden Treasure eller en af de andre gule Itoh-hybrider :-)

Anonym sagde ...

Ha ha Loppe ..det var heldigt at jeg har også noget til dig :):):)

Hej Staudefeen, det er super at vide navnet på en der lign, hvis der bliver brug for det engang :) Tak

Iben