søndag den 26. juni 2011

Skøn sommeraften i haven










8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej min vän!
Så otroligt vackert och rofyllt du har i din trädgård-
Kram Eva Agnes

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,


sikke en skøn havestemning:o) Lige noget, der taler til mit hjerte. Jeg er en "føler" og elsker gode, smukke stemninger:o) Du er en mageløs stemningsstylist, Iben:o)

Lisbeth, du er altså nødt til at komme med i feje-teamet. Sussi fejer, jeg holder fejebladet og du smider affaldet i skralderen Bagefter går vi alle 3 på storskraldsrov i Ibens skraldespand....tænk, hvis hun smider nogle deko-juvler ud:o) :o) :o)

Jeg er tantelig grøn af misundelse på jer fra Blog-touren, der skal ned og besøge Iberis:o)

Iben, der er godtnok hedt på din fædrene ø denne mandag aften. Klokken er over 21.15 0 dut og temperaturen står stadig på 31 grader...phew:)

Hede hilsner fra en tropisk Limfjordsø

TANTE GRØN sagde ...

UPZ.......mit ur passer vist ikke helt. Må hellere få det synkroniseret med dit blogur, Iben:o)

Varmeskøre hilsner

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Det bliver hyggeligt med sådan et helt fejehold....vi må nok selv tage lidt kaffebønner og sår'n med.
Dejlige billeder fra haven - hvor er den flot den grå foran drivhuset, den ser kæmpestor ud.

Iben sagde ...

Pyyyyha TANTE GRØN :)

Hvor ville de være hyggeligt med sådan en flok søde piger :) :) :)

Nej nej Sussi, jeg gir´kaffen :) :) :) og kagen :)

Diana`s sagde ...

hej iben..sikke fin aften stemning ..med solnedgang..det er altser en vild flot vand fontæne, eller hvad det nu hedder ..løvehovedet på muren..suk suk .så fint. go dag til dig.
Diana

Birgitte sagde ...

Som taget ud af en bog med sommer stemning. :-)
Knus Birgitte

Landbohaven sagde ...

Fine billeder fra din have.