mandag den 13. juni 2011

Dagens billeder fra haven









7 kommentarer:

landlust sagde ...

...Deine Fotos von den Sträußen und den Blumen liebe ich ... sie sind sooooo schön :-)))
Viele Grüße Antje

Merete sagde ...

Dejlig billeder.
Her har det været indevejr med regn hele dagen ♥♥

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Hvad er det for en jordbær plante du har i glasklokken - den er da ikke helt almindelig vel? Er det noget du sælger i butikken, eller er den fra din private have? Det ku' være at jeg kunde sende bud med kusinen :-)

Iben sagde ...

Hej Sussi :)

Jeg har et par stykker tilbage, jeg kan lige ligge et billede ind i morgen, så du lige kan se dem ordentlig :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Vil du reservere en plante til mig - Loppe har lovet at hun vil transportere den hjem til Sjælland, hun har jo planer om at besøge dig på mandag.

Iben sagde ...

Det kan du tro jeg vil :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Nå, undskyld - jeg havde ikke set dit svar her - før jeg flippede ud over dine nye billeder, hi hi