mandag den 30. maj 2011

Årstidens blomster














6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Iben! Hvor er det sødt det kaffestel er det dit eget eller er det noget man kan få finger i? Rigtige søde buketter jeg har snart bryllupsdag så kan det være jeg ikke bliver snydt denne gang af ham du ved nok..ha ha. Knus Marianne :0))

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Som altid.....så fint og dejligt

Iben sagde ...

Hej Marianne :) ja, det er i forretningen.... :)
Knus til dig :)

Lisbeth sagde ...

Kære Iben hvor ser det dejligt ud, jeg er vild med sådan en æske med blomster i:))

Hanne i haven sagde ...

Sikke nogle dejlige billeder, og hvor har du mange smukke ting i din butik :-)
Hilsen Hanne
http://hanneihaven.blogspot.com

Loppe sagde ...

Heeeeeeeeeeeeeej Iben..

Haft så travlt at jeg ikke har nået ar skrive, men jeg har set det hele...og som altid hos dig
skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøønt...

Knus og kram
Loppe