tirsdag den 10. maj 2011

Så er jeg ...tilbage :) :) :)


Oven på et par travle Mor´s dage.... og ja, jeg mener et par, dagen før for dem der ikke kunne Søndag og naturligvis selve Mor´s dag og dagen derpå, for dem der ikke kunne om Søndagen.....eller havde glemt det :) :) :)

så er det dejligt at komme ind i en´rimlig daglig dag igen :)




Juhuuuuu..... det er skam mega store sager for mig at pæonerne i haven er sprunget ud, efter at ha´kigget på dem år efter år...... 5 ÅR, ja, så er det ekstra stor lykke :) :) :)



Og der er rigtig godt gang i de forskellige Storkenæb i haven, dem holder jeg enormt meget af.. hvis der er nogen der ligge inde med et navn på en Storkenæb der har en meget sart rosa farve, så må I meget gerne gi mig besked..... jeg er på jagt :)




I morgen viser jeg nogle dekorationer der er inspireret af maleren Lydia Wienberg, vi har lige fået nogle kort i forretningen med motiver af hendes malerier, jeg er helt sikker på at der er 1 eller 2 der kender til hende :)


Go´aften :)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Iben! Og tak for sidst. Den fine æske med blomster indhold må du gerne sende herud. Den er smuk.. Du kan bare sende regningen til mine drenge for de huskede mig ikke på mors dag...snøft. Rigtig god aften til dig, min blomst. Knus Marianne :0))

Diana`s sagde ...

hej Iben..hvor er den skøn ,den fine æske med blomster..kan godt forstå at Marianne ønsker sig den. Jeg kan fornemme at du også har lagt vandret..På mange måder er det godt at vi nu er på den anden side af mor`s dag,,den dag trækker bare tænder ud..ihvertefald på mig, jeg er jo alene i biksen.så dagene op til har jeg sjældent tid til meget ekstra....knus og ha en god dag..Diana

Lisbeth sagde ...

Tålmodighed belønner sig når det gælder pæoner, dine er så skønne:) Og også dine geranium. Hvad siger du til denne yndige lyserøde? http://www.havenyt.dk/artikler/prydhaven/blomster/stauder/1137.html
Jeg hører til dem der elsker Mors Dag traditionen for jeg får altid gave af mine drenge:o)
Jeg havde jo sat næsen op efter at besøge dig i næste weekend, men nu bliver det senere og jeg glæder mig! Æsken er utrolig sød!

landlust sagde ...

... Du hast einen wunderschönen Blog mit tollen Bildern- so richtig zum verlieben. Deione Sträuße sind ein Traum
Viele liebe Grüße Antje

Iben sagde ...

Marianne Marianne....hvad skal vi gøre ved dem....hmmmm.....jeg samler et tæskehold...hmmm, nej nej nej det går ikke, de er jo ved at være halvstore :) :) :) :)skønne drenge du har Marianne :)

Uha uha Diana, hvad sagde dit ben til alle de strabasser ? er det gået ok !
Ja, det er en travl dag, men sjov, de er alle sammen i sådan et godt humør, glæder sig til at komme hjem.


Lisbeth det må jeg lige ind og kigge nærmere på, tak :) og Lisbeth, jeg glæder mig til I kommer, smadder hyggeligt :) :) :)

Landlust....Danke :) :) :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Min lyserøde storkenæb hedder Apfelblüthe - den er hel lav, men blomstrede hele sommeren.

http://www.mathildestien.dk/default.asp?id=%7BB973ED13-6399-4498-B6B3-4D5F5E939D1C%7D

Iben sagde ...

Super Sussi, tak for tippet :)