onsdag den 4. maj 2011

Akeleje hmmmmmmmmm, skønt :)









5 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Altså, hvis jeg boede i Middelfart og min mand og mit barn havde for vane at købe mors dags gave hos Frk. Iberis, så ville jeg allerede nu ikke kunne sove om natten af spænding, forventning og længsel....suk, hvor er det nogle lækre, feminine og graciøse sager, du har kreeret, Iben:o) Lige så tænderne løber i vand....

Godnunatknus fra hende den blomstertossede

Iben sagde ...

Det var meget pænt " sagt " TANTE GRØN tak :) :) :)

Loppe sagde ...

HELT ENIG Tante Grøn

Nat nat
Knus
Loppe

TANTE GRØN sagde ...

Lige en lille morgenhilsen til den travle blomsterfe. Iben, jeg synes det er helt vidunderligt, at du bruger typiske haveblomster som afskårent i dine buketter. Akelejer og stjerneskærm må se helt bedårende ud i dine binderier. Kan lige forestille mig, hvor luftige, lette, uhøjtidelige, romantiske og levende dine buketter bliver. I LOVE IT.

Hav en dejlig dag, og forhåbentlig bliver den ikke mere travl, end der er sjovt:o)

Knus fra din fædrene ø

Sussi.Sussinghurst sagde ...

øv at mors dag her betragtes om noget kommercielt pjat :( Jeg kan se at du har et ordentligt vred stjerneskærm - jeg plantede 2 i min have i efteråret, de er kommet frem og jeg glæder mig til der kommer blomster på, det er mange år siden jeg sidst havde stjerneskærm i min have.