onsdag den 13. april 2011

Lilla




8 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

De er meget specielle og fine. Men hør hov, hvor kom den bille fra i et af dine forrige indlæg, jeg havde vist ikke de gode briller på den dag - har faktisk slet ikke set de biller med eller uden bille.....hvor kommer den fra, den er da helt fantastisk!

Iben sagde ...

Hej Sussi, det er gamle smykker som jeg bruger i dekorationerne, billerne var fra et armbånd :)

Loppe sagde ...

♫.(ړײ)
♥ «▓»
...╝╚..

Helt enig med Sussi
Fantastisk
Dét æg med billen... wauw

Har prøvet alt muligt for at nå en tur til Iberis-world inden Påske, men det kan ikke hænge sammen... Tror du dine æg kan tåle transport med PostDanmark ???
Knuuuus

Iben sagde ...

Hej Loppe :)

Jeg pakker det bare godt ind :)
Knus tilbage...

Loppe sagde ...

Har du stadig nogle æg tilbage ???

Hvilke ???

Priser ??

Jeg må straks bestille !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iben sagde ...

Hej Loppe

Jeg sender dig lige en mail :)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

nå nå nå, nu ikke så hastigt, det var min bille :) :) :)

Iben sagde ...

:) :) :) :) :)