mandag den 4. april 2011

Flere påskeæg.......








8 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Hvor er de søde:o) - Slet ikke til at stå for! Hvad har du indenunder? Håber at du har nydt weekenden;)

TANTE GRØN sagde ...

Hej min søde pige:o)

Jeg kan kun give Lisbeth ret:o) Dine æg er ganske enkelt ikke til at stå for, Iben:o)Jeg har sådan glædet mig til at se flere af dine æggende juveler:o) Jeg er jo temmelig æg-fikseret og pynter op med æg hele året rundt. Har aldrig set nogle så smukke, feminine og unikke som dine små kunstværker. Jeg håber virkelig du laver rigeligt, så de ikke alle bliver udsolgt, inden jeg får mulighed for at komme ned og købe nogle:o) :o) De drager, de frister, de forfører....ja de kalder ligefrem på mig:o)

Idag har jeg bundet årets første lille havebuket, bestående af blå lungeurt, lilla krokus og blå skilla. Åh, det er skønt atter at kunne gå ud og plukke lidt til vaserne. Det er en livsnødvendighed for mig.

Hav en superdejlig aften, søde du:o)

Knus fra æg- fetichisten

Iben sagde ...

Hej Lisbeth :) De 2 af dem, hvor der er gæslinger på, der er der flamingoæg indenunder, og den sidste er lavet på et papæg( du ved, sådan et der kan åbnes)og tak Lisbeth :) det har været en´rigtig fin weekend :) :) :)

Ihh altså TANTE GRØN, der er ikke noget bedre end blomster ude fra haven, såå deeeejligt :)
Og en rigtig nice aften til dig søde :) :) :)

Fishtail Cottage sagde ...

These are so beautiful!!!!! xoox, Tracie

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Du er så flittig og dygtig.

Anonym sagde ...

Hej Iben!
De æg er altså bare så nuttede, kikker ud til dig imorgen. Knus Marianne :0))

Marie-Louise Veber Paustian sagde ...

De er da bare helt utroligt skønne, de æg. Hvis bare der var lidt flere timer i døgnet... Måske skulle jeg vise dem til min mor og ønske mig et par påskeæg?

TANTE GRØN sagde ...

Marianne.....je` ve` mæ`.....:o)

Knus