mandag den 20. december 2010

Pakke pakke gaver

Fandt denne gavepose med cupcakes m.m., den var ikke til at stå for :)



Længere nede viser jeg lige en gang, hvordan jeg har lavet papirsblomsten, bare i mindre format end den igår.Det er smadder nemt, og jeg syntes jo bare, at hvis de er lidt skæve, så er det bare et plus :)




Gaverne til de mindre børn udstyrrer jeg med en lille ting, som de får lov til at tage om eftermiddagen....så er den tid måske mindre så lang :) Jeg kan sagtens huske, hvordan det føltes som en evighed......tja, nu suser tiden bare afsted :) :)
Denne pakke er udstyrret med sådan en slags pom pomér fra ´Accessorize`et mærke som de bla. har i Magasin, mange søde smykker, tasker, tørklæder m.m. til både voksne og børn :



Blomsterne er rigtig søde at lave med tema ! d.v.s. hvis modtageren nu er bla. glad for bøger, kunne det være sødt at lave blomsterne af ark fra en gammel bog.
Eller servietter, hesteblade til hestepigen :)nodepapir o.s.v.










I morgen prøver jeg at tage billeder i løbet af dagen, så I kommer bla. med ud og handle ! det bliver ikke så omfangsrigt, for der bliver RIGTIG TRAVLT i morgen :)

Vi " ses " :)

2 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Det er en yndig blomst, og så er den langtidsholdbar - tak for brugsanvisning.

TANTE GRØN sagde ...

Kære Blomster-fe!

Jeg siger også mange tusind tak for brugsanvisningen, Iben. Genialt:o) Sådan nogle blomster vil jeg helt sikkert også til at sidde og fedte med. Man kan jo lave et lille lager på forhånd, så der er noget til enhver gave-lejlighed. Mange mange tak for alle de gode fif og fantastiske ideer. Det er superlækkert, at du tager dig tid til at dele alle dine gode ideer med os her på din skønne blog. Du forkæler os, gør du:o) Uh, det` skønt at blive forkælet:o)

Jaaaaaa......imorgen skal vi ud og shoppe sammen med Iben:o) Det bliver skøøøøøøøønt:o)

Taknemlige knus, kærlige tanker og varme hilsner....