mandag den 27. december 2010

Emma

Jeg har ikke fået taget nogen billeder de sidste par dage, meget travlt omkring jul og 1 & 2. jule dag lå jeg syg i sengen.......ejjjjj, så meget jeg gerne ville have nået, men der er bare ting som man ikke selv er herre over :)
Men idag har vi være igang med at rydde julen væk for at gøre plads til nytår, og i morgen skal vi igang med at lave nytårs dekorationer / værtindegaver .....og selvfølgelig ...FESTLIG :) :) :)

Emma hjalp til med dette indlæg :)... jeg kom til at sidde og nynne for hende(ja ja ) med min lidt skrante/ forkølede stemme.... lad mig sige det sådan, hun satte hovedet på skrå og som hun ville sige `og det skulle være godt ????` :)






" ses " i morgen

5 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Håber at du snart bliver helt frist igen, jeg er sikker på at Emman nød sangen, hun ser velfornøjet ud :-)

Iben Riis sagde ...

Det skal siges Sussi, at jeg nynnede for hende EFTER at jeg tog billederne :) :) :)

Diana`s sagde ...

hej iben øv øv,håber du så småt er lidt oven på igen .der er ingen tvivl om ad de hårde dage trækker tænder ud !! og at kroppen trænger til et pust.Jeg er sikker på at Emma syntes det var en okay ordning at få hendes mor for sig selv et par dage, og med din kreativitet og fart ,så skal du som nok nå det hele til nytåret..hej fra Diana

TANTE GRØN sagde ...

Hej søde Iben!

Jeg har savnet dig:o) Åååååh, hvor er hun nuttet hende Emma. Verdens sødeste blog-hund, det er hvad hun er:o)

Hvor træls, at du skulle tilbringe dine to meget tiltrængte og velfortjente fridage med at ligge i sengen og være syg. Men der er ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget - og nu fik du en masse hvile og søvn. Det må også have været en kold tjans, at være blomsterpige, i den ekstreme frost, vi havde her op til jul.

Håber at du trods alt nåede at få en rigtig hyggelig juleaften, inden du blev dårlig.

Hvis du får tid og overskud, kunne det være superlækkert at se nogle billeder af dine nytårs-dekorationer her på bloggen, Iben. Men kun hvis du har det ok og helbredet tillader det, selvfølgelig. Synes det er svært det med nytårsdekorationer og at der er meget langt imellem snapsene, hvad det angår. Men jeg er SIKKER på, at du har noget rigtig rigtig smukt at byde på.

RIGTIG GOD BEDRING og giv Emma et knus, et klap og et mys fra mig......

HANNES DAGBOK sagde ...

Hei skjønne og vel overstått jul! Mange som er syke om dagen men godt å lese at du er på bedringens vei!
Håper du nyter høytiden med nydelige Emma...stooooor knusekos til deg!