tirsdag den 21. december 2010

Det går ikke altid........

som man regner med :)

I går aftes begyndte det at sne kraftigt og det gjorde, at jeg ikke kom til Kolding at handle i dag, men så er jeg heldig at blomsterne kan komme til mig :)
Meningen var at blomsterbilen skulle være hos mig kl. 06.15, men da der er et grimt vejr i Tyskland, gør at Deres ( blomstergrossisten ) varer bliver forsinkede. Det er der jo ingen der kan gøre noget ved, men han ankom kl 08.45
Så i morgen prøver jeg selv at komme ud at handle :)







5 kommentarer:

Diana`s sagde ...

hej iben...sikke da en dag, ja vejret er vi ikke herrer over.men hvor er det da godt at du ikke har så langt at skulle køre efter varene..dejligt med billeder af dit personale,hils dem og ønsk en glædelig jul ,jeg går ud fra at de også har en del i alle de flotte kreationer fra din butik...ha en dejlig og "travl" dag i morgen..hej fra Diana

TANTE GRØN sagde ...

"I`m dreaming of a GREEN Christmas....just like the ones we used to know...." Er det sådan du synger den gamle juletraver, Iben?:o) Sne er ufatteligt smukt, men NOGLE gange, kunne man godt ønske sig, at den ville lade være med, at falde på vejene, ikke?

Det må i det hele taget være svært at "styre" blomsterne i denne bidende og ubarmhjertige kulde. Og når hele Nordeuropa nu har fået besøg af Kong Streng Frost, gør det nok det hele endnu vanskeligere med blomstertransporter og lign.

Forstår iøvrigt ikke forbrydere, der røver lastbiler med pengetransporter etc. Jeg ville meget hellere røve denne blomster-transportbil:o).....suk... men jeg skal nok lade være, Iben. Promise!!

Der står jo søde, leifige BRITT:o) Din anden ansatte kender jeg ikke, men du må endelig hilse dem begge og ønske en rigtig glædelig jul.

Uf, det må være koldt at være blomsterpige for tiden. Håber I kan holde jer varme.

De kærligste hilsner fra -10 gr. nord

Iben Riis sagde ...

Hej Diana, ja, jeg er smadder glad for at mine grossister ikke ligger for langt væk :)
Jeg skal nok hilse pigerne i butikken, men jeg tror de følger lidt med på bloggen :)
Og rigtig glædelig jul til dig :)

Hej TANTE GRØN, ja, hvores grossister har godt nok Deres hyr med at transportere varene til Danmark, De bliver noget pressede, når de ved at blomsterforretningerne står og venter på Deres varer .
Ny dejlig dag i morgen, tyder på at det ikke bliver noget problem at køre i morgen TIDLIG :)
Håber på at der er masse skønne sager til at tage med hjem til butikken.
Knus
Iben

Birgitte sagde ...

Hej søde,
Du har sikkert travlt disse dage, men jeg sender dig hermed det størte jule knus og ønsker dig og dine kære en rigtig glædelig jul.
Birgitte.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Oh, dekorationen med kræmmerhuset,hjertet og det lyserøde bånd med en lille engel, den ville enhver blive lykkelig for - hvis man kom med den som værtindegave, var man da sikker på at blive inviteret igen..... ihvertfald her hos mig, hi hi... Rigtig glædelig jul til dig.