mandag den 13. december 2010

Nej nej ikke hypnose men Amnesia... !

Så blev der rigtig lukket op for sluserne og sneen væltede ned her til formiddag, det er bare smadder flot derude.

Jeg har rigtig meget jeg gerne vil vise jer, men der går lige et par dage, fordi jeg venter på en´batterioplader til mit kamera, som jeg har bestilt over nettet, den jeg havde, er sporløst forsvundet og nu er der ikke mere batteri tilbage :( jeg kunne lige og lige overføre disse billeder tilformiddag :)





Så skrev jeg i kommentarene i forrige indlæg at den brunlige rose hedder ´Hypnose` men den heder altså ´Amnesia`..... Sorry :)



Jeg vender stærkt tilbage lige så snart jeg har min batterioplader :)

God dag :)
Iben.

4 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Sikke en masse sne I har fået, vi har ikke fået noget her på midtsjælland - det gør ikke så meget - transport bliver så besværligt, det må gerne vente til week-enden.
Pudsigt navn til den skønne rose!!!

Mitt hvite hus sagde ...

virkleig vakre bilder du byr på..naturen er vakker i sim vinterdrakt..

Klememr 0))

TANTE GRØN sagde ...

Iben, Iben, Iben....uh uh det er mig! Jeg er online igen, og så skal jeg rigtig til at dyrke alle dine smukke og eventyrlige kreationer her på din blog, hvilket jeg sådan har savnet. Den brunlige rose, er da for lækker. Du er så god til at finde de mere specielle og spændende ting.
Flotte stemningsfulde snebilleder fra Fynsland, du har begået, min pige:o)

Knus fra TANTE GRØN

Lisbeth Abildskov sagde ...

Hej Iben, bare lige en hilsen herfra, håber du holder skruen i vandet, og ikke stresser for meget. Ser frem til den 24. så kan vi forhåbentlig få et par velfortjente fridage. Hilsen Lisbeth