lørdag den 17. november 2012

Grå/ hvide farver .....


Åben i morgen Søndag : 10.00 - 14.00



5 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Elsker både din adventskrans og hængekransen, er det mon ægte agern der hænger på den fine spinkle krans?
Jeg er hurtigt ude i år, jeg har allerede lavet min kalenderlys-dekoration, i næste uge bliver det så adventskransen. Det er en herlig tid.

Diana`s sagde ...

kære Iben ...
sikke fine billeder du viser, jeg håber du havde en travl og god dag da du holdt jule åbent...hvor er den skøn din adventskrans, og sikke en fin lille dekoration kaffekoppen ...faaantastisk ide `
god aften ..kh Diana

Iben sagde ...

Hej Sussi :) Ja, det er ægte agern, jeg har købt dem sådan, de er "dybbet" i noget voks og bagefter drysset med en form for let pudder ! meget dekorative.Ja, det er en skøn tid :)



HANNES DAGBOK sagde ...

Hei vakre Iben!!

Såååå lenge siden, her står ting på hodet så sånn er det bare:)
Jeg nyter alltid å komme inn hit for å drømme meg vekk i dine vakre kreasjoner. Jeg og en venninne startet en samleblogg for Vintage og nostalgi-blogger i fjor, VintageInteriorblogs, og håper det er ok at jeg låner bilder fra bloggen din til et innlegg denne uken? Linker selvsagt tilbake til deg...kanskje du vil melde deg inn også? ;)

Klemmer i fleng, flinke!!!

Iben sagde ...

Kære Hanne, det kan du tro du må :) :) og det vil jeg mægtig gerne .

Klem

Iben