torsdag den 8. november 2012

Et kig bag ved forhænget :) shhyyyy. det er hemmeligt :)


10 kommentarer:

Staudefeen sagde ...

Spændende :-)

Zep sagde ...

Smuuuukt!

Hjerteligst

Elvira sagde ...

Det ser hyggeligt ud iben! :)
God weekend..

Nette sagde ...

Hej Iben

Dit creme farvevalg er meget smukt.

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Tak fordi du løftede gardinerne lidt, og jeg er sikker på at dine gæster alligevel siger åhhhhh

Min Grønne Verden sagde ...

Hej Iben
Det kan arrangeres så jeg har mulighed for at besøge dig søndag i stedet for i morgen lørdag som det først var planen.
Glæder mig til at kigge forbi din forretning.
Mange hilsner
Anita

Anette Krogh Pedersen sagde ...

Hvor ser det dejligt og spændende ud, der kan man da rigtigt udfolde sin kreativitet.
God weekend
Hilsen Anette

Iben sagde ...

tusind tak :)

Super at du fik det kringlet Anita :) Vi ses

My Vintage Home sagde ...

MÅ bare finde tid til et kik !!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Hilsen H.C

Nana, Drømmehaven sagde ...

Hej Iben.

Jeg har lige fået øje på din blog. Den vil jeg følge. Melder mig straks som fast læser og sætter dig på min blogliste. - Jeg har nemlig selv lavet en blog for ganske nylig. Men jeg er altså ikke professionel som du. Din forretning ser så fin ud! Jeg skal huske den når jeg kommer til Middelfart en dag.