søndag den 15. januar 2012

Løg i køkkenvinduet...............







9 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Det er et dejlig syn med alle dine løgvækster - det er helt utroligt at den lille mis sådan passer og tilplanter din vindueskarm, jeg vil os' ha' sådan en gartner-kat .)

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Mums mums. Og mums til ny blog-header, med den yndigste rose i midten ;-))

liljer og konvaller sagde ...

Smukke løgvækster og dejlige billeder, Iben.
En af hyacinterne ser nærmest ud til at være abrikos/ferskenfarvet..?? Det har jeg aldig set før. Hvor ser den flot ud!

Og di nye header er jo smuk! Ha en rigtig go' uge!
Knus fra Ina

Iben sagde ...

Hejsa Ina, den er nemli´rigtig fin fersken farvet og det er rigtigt nok.. man ser den meget sjældent.

Anonym sagde ...

Hej Frk. Iberis. Sikke skønne løgvækster og sikke farver! Må meget snart op til dig i din skønne butik igen, for du har bare så mange skønne blomster og arrangementer. Du har også fået et nyt layout, hvor flot. En orange hyacint! Det er jo helt vildt så smuk den er. Den har jeg da aldrig set før. Har du flere af dem? For så må jeg da lige sende min søster. Har jo lige haft fødselsdag, så jeg kunne da absolut godt bruge disse skønne orange hyacinter, smiler. Fortsat god aften.
Hilsen fra Sydfyn Jeanne

Lisbeth sagde ...

Kære Iben hvor er det en flot ny headder du har fået og så løgene i vindueskarmen - det er simpelthen indbegrebet af forårsstemning i januar - smukt med smukt på:)

Anonym sagde ...

hej iben
dejligt at kigge ind på bloggen,når man nu sidder i 33 gr varme og kigger på orkideer,tænker jeg der er ikke noget som vores skiftende årstider hilsen jannie

TANTE GRØN sagde ...

Hej min blomst.

Sikke nogle dejlige og livsbekræftende billeder af foråret der spirer i din vindueskarm. Lutter smukke blomster, men den smukkeste af dem alle, er den blomst, der er på billede nr. 2 i din nye header.

Knus

TANTE GRØN sagde ...

PS: Altså midterbilledet på din nye header......blomsten med det meget feminine, blide, charmerende, kunstneriske, sensitive, sensuelle og romantiske udtryk:o) <3 <3 <3

Er det ikke en iberis den hedder?:o)

Flere knus