torsdag den 5. januar 2012

Rosa toner................








10 kommentarer:

Frk. Anemone sagde ...

Der ser skønt og forårsagtigt ud i din butik lige nu :) Flotte anemoner og påskeklokker - er det ikke det?

Ulla

Magdalena sagde ...

skjønnt....

Gitte H sagde ...

Wow - skønne, skønne rosa blomster du viser :-)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Oh, de juleroser, man kan da ikke andet end at ønske sig sådan en flok - Heldige Iben med sådan et selskab i butikken, mon hun får lavet noget, eller går hun bare og nyyyyyder??? Jeg satte en blok vintergækker ind i forgårs, men siden da, har jeg faktisk kun været hjemme, når der er halvmørkt i stuen..... måske skulle jeg købe nogen spots :) :)

Mette fra Aalborg sagde ...

Hej Iben
Tak for synet og smagen:-) i julen - send lige en hilsen. Den lille-let-til-ben-dame, havde det jo aldeles storartet. Det var skønt at se hende igen. Juleroserne er utrolig smukke. Den helt hvide og helt lime-grønne står smukt i vores have lige nu. Det er da en fryd midt i denne blæsende tid. Kh. Mette

Birgitte sagde ...

Hej Iben. Åh rosafarve er min yndlingsfarve. Det var meget inspirerende!

Hanne i haven sagde ...

Jeg tænkte også forår, forår, forår, da jeg så dine billeder. Alene lyset er jo virkelig forårsagtigt.
Det er lidt vildt at dit lille paradis var så julet for bare et par uger siden, og nu så foråragtigt. Flot :-)

Iben sagde ...

Hejsa Frk. Anemone :) Jo det er, Helleborus og Anemoner, det er en OGSÅ en fantastisk tid vi går i møde. Der er noget skønt ved alle årstider, men lige nu begynder også snart at komme Vibeæg og så mange andre løgplanter, så skønt :)

Kære Sussi, du kan tro jeg arbejder :) :) :) der er noget i støbeskeen.....hmmmmmm, kan være jeg viser det i morgen :)


Hejsa Mette :)

Super hyggeligt at I kiggede forbi, det må I endelig gøre igen :)

HANNES DAGBOK sagde ...

Hei vakre Iben!

Blir helt i vårmodus av å titte inn til deg...det er så utrolig vakkert!

Det er alt for lenge siden jeg har besøkt deg her nå og det er en aldri så liten skandale at ikke jeg har fått ønsket deg og dine et riktig godt nytt år før nå.
Bedre sent enn aldri så GODT NYTT ÅR!

Stooor klem!

Lisbeth sagde ...

Skønt med franske anemoner og jeg er enig med Sussi - den julerose må man eje:)