mandag den 9. januar 2012

Lampefod lavet om til dekoration ................








7 kommentarer:

Zep sagde ...

Meget stemningsfuld!

Hjerteligst

Anonym sagde ...

Hej Iben! Hvor blev den flot, sådan en lampefod kan du godt finde til mig...Knusssssss Marianne :0))

Line fra Dalgaardens Have sagde ...

Uh, hvor fin! Hvad har du sat ovenpå lampefoden, som du kunne lave dekorationen om/på?
Det ligner næsten noget fra en eventyrlig trylleskov ;-D
Hej fra Line

Lisbeth sagde ...

Så flot - sådan en opsats kunne sagtens pynte her hos mig:)

Merete sagde ...

Altid flotte dekorationer og billeder ♥

Fru Friis sagde ...

Nej hov! Så let slipper du ikke, du bliver nødt til at tage nogle billeder i fuld dagslys. Mine gamle øjne kan ikke se andet end hyggelys (hvilket jo også er hyggeligt) eller kræver det at man kører til Middelfart for at se den??

Forventningsfulde hilsner fra hønissen fru friis

Iben sagde ...

Hejsa :)
" skålen " der er sat på lampefoden, er gammel kurv, som der kunne hænge, der blev noget afmonteret og derefter vendt på hovedet og sat fast.

Og jo, Fru. Friis, jeg vil gi´dig ret i af billederne blev en anelse skumle, så nu har jeg taget nogle nye billeder, de kommer på i aften, da jeg ikke kan overføre billeder til min computer i forretningen, må jeg vente til jeg kommer hjem :) :)

Iben.