søndag den 10. oktober 2010

Sensommer er mange farver...


5 kommentarer:

johnjustesen sagde ...

SMUKT:o)Iben, du er for sej:o)

God søndag fra TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Hej TANTE GRØN, Jeg kørte næsten " lige forbi " dig i går, da jeg var til 90 års fødselsdag på Feggesund Kro, smukt område :)
Rigtig dejlig søndag til dig :)
Kærligst
Iben.

johnjustesen sagde ...

Hej søde Iben:o)

Det kunne have været hyggeligt, hvis du havde kigget forbi:o) Ja , Feggesund Kro er et hyggeligt sted, beliggende i en meget dramatisk natur....det leder helt tankerne hen på en Nordatlantisk ø, f.eks Færøerne.

Kan fortælle en lille sandfærdig anekdote om den tidligere og nu afdøde ejer af stedet. En meget gammel mand, som var lidt speciel på mange måder. En dag, mens han gik og serverede for en gæst, gik han og kløede sig lidt bagi (LÆKKERT...yak:o(....hvorfor gæsten spurgte, om han havde hæmorider. Ved du hvad den gamle indehaver svarede? "Ja, hvis det står på menukortet, så har jeg!!!!":o)

Bare rolig, der er orden i hygiejnen på stedet nu:o) :o) :o)

Mange knus fra din fædrene hjemstavns-ø mod nord,
TANTE GRØN
TANTE GRØN

johnjustesen sagde ...

PS...jeg er altså ikke begyndt at stamme:o)

Knus fra mig til dig,
TANTEN

Iben Riis sagde ...

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha .......................