søndag den 24. oktober 2010

Ved at ligge sidste hånd på kjolen...




4 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben!

Hvor er det dog et fantastisk kunststykke, du har lavet. Sikke en raffineret og sofistikeret kjole. En vidunderlig idé at lave "haute couture" af naturmaterialer og blomster. Min fantasi løber jo helt af med mig når jeg ser sådan en kreation. Forestiller mig, hvor smuk en brudekjole, en isdronninge-kåbe eller en eventyrfigur-klædedragt ville kunne udføres i naturmaterialer af dine kreative hænder....wow, wow og atter wow:o) :o) :o)

RESPEKT, IBEN!!!!

God start på den nye uge ønsker TANTE GRØN

TANTE GRØN sagde ...

PS: Iben, nogle engleagtige væsener lavet på samme måde bare i meget mindre målestok (så de kunne stå og pryde på et bord eller lign.) kunne også være helt suveræne. Med blondevinger og en lille diadem-glorie svævende ovenover, fastgjort med en tynd men smuk og synlig bindetråd......
Jeg ville være den første til at bestille en:o)Engle behøver jo ikke være buttede og nuttede. De kan jo også være femme fataleagtige, sexede og raffinerede i corsage og tyl/blonder, kan de ikke???:o)

TANTE GRØN, der ikke kan styre fantasien:o) :o)

Diana`s sagde ...

hej iben...super flot kjole,sikke et flot stykke arbejde,og ikke mindst den smukke tiara,sådan en`har jeg aldrig forsøgt mig med.yndigt

Iben Riis sagde ...

TANTE GRØN....jeg er gået i tænkeboks :) :) :)