tirsdag den 5. oktober 2010

Et værre hummelhej med de kære dyr :)

Starter lige med lidt sensommerfarver, der er så fint grønt i haven lige nu, til hvores afskårne kurve.






Et værre postyr når Hr. Iberis kommer hjem, hvis han går over i forretningen først, ja så kommer Uffe over og henter ham... ha ha ha, så kan Uffe vende sig om og kigge noget overlegen ud, og ligesom sige : kommer du ? og det er kun Hr. Iberis der får de bløde og glippende øjne, det kan vi andre godt glemme alt om... ha ha ha, jo Uffe kan sno hans Far rundt om hans strittende klo :) :) :)




Så er Line klar til at præsentere hendes kæreste, hun har mange venner der kommer og går i butikken, men POSTEN er og bliver hendes nr. 1 :) :) :).........
og Posten er også glad for Line, han har altid 2 kiks med til hende :)



2 kommentarer:

johnjustesen sagde ...

Kære Iben!

Det er da godtnok et par ualmindeligt nuttede firbenede familiemedlemmer, I har:o) Kan godt forstå, at Line har forelsket sig i postbudet, som har godbidder med. Han ser også så rar ud. Dejligt når ens hund er glad for postbudet. Det er bestemt ikke altid tilfældet.

Uffe Farsdreng har personality så det basker:o)

Den pyntede jernopsats der står foran vinduet i dit forrige indlæg, er for lækker. Godt jeg bor så langt væk, ellers HAVDE jeg været inde i din butik og lagt min klamme hånd på den:o) Også nogle dejligt efterårskurve I har lavet. Jeg får overhovedet ikke lavet nogle deko`er for tiden. Har meget travlt i hus og især have for tiden.

Knus fra TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Kære TANTE GRØN
Ja, Uffe er en´ værre gadedreng, min kollega i forretningen siger at han minder om Findus, du ved katten i den tegneserie/ tegnefilm med ... er det pettersson ell. noget i den stil.
Vi mener at han minder om den, der er med i den sidste Ice Age tegnefilm ( ham der lever i den anden verden) i tilfælde af at du måske har set den :)han havde en´ klap for øjet :)
Jeg kan godt forstå at du har meget der skal nås i din have, jeg må sige at jeg ikke rigtig når så meget i haven, for der er for meget at se til i butikken.
Knus og kram
Iben