mandag den 18. oktober 2010

Det er ´glimrende´

Pyyyha, det har været noget af en´ udfordring i dag, når vi nu bruger de forskellige spray bla. som glitterguld, så gør vi det jo udenfor, fordi det er lidt skrappe sager, at bruge indendørs :)
Men i dag var som sagt en udfordring, som man lige troede af vinden kom fra en retning... ja, så vendte den :) dvs. at jeg så ´glimrende` ud :) :) :)

De " træer", som jeg har lavet i dag, skal bruges til at udstille, nogle af julekuglerne på :)







Jeg er næsten færdig med mit projekt, jeg viser det færdige resultat på Torsdag.


5 kommentarer:

johnjustesen sagde ...

WOW Iben, du bliver ved at få mig til at måbe og tabe både øjne, næse og mund:o) Det er velnok et elegant træ, du har banket ned der. Raffinerede harmoniske farver. Bruger du mest guld eller sølv iår? Kan lige forestille mig, hvor fantastiske de træer bliver, når de bliver dekoreret med kugler. Men de er også meget meget smukke i sigselv.

Jeg er sikker på, at du ser "glimrende" ud med guldglimmer over det hele:o)

Knus fra TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Hejsa TANTE GRØN
I store træk har vi 3 farvetemaer´.
1) Meget feminin jul i lyserød/ sort/ pasteller
og der er det at vi får noget rigtigt sød julepynt fra et firma der hedder ´miss Etoile´, og der er det at de trær jeg har lavet i dag kommer ind i billedet :)
Men i den stil kører vi faktisk både sølv og guld.
2)Creme, natur og guld med lidt sart rosa.
3)Gammeljul, men som har fået et lille moderne tvist......
Men gennemgående leger vi meget med blonde i år....
og svampe, som vi bla. laver selv....!

Det er sjovt det med sølv og guld, førhen ville jeg abselut ikke blande de 2 ting, men lige netop denne stil, der fungerer det bare rigtig fint :)

Stort knus fra mig :) :) :)

Det Skønne Baghus sagde ...

Hej Iben
Sikke nogle dejlige billeder. Det er så dejligt at blive inspireret af:-)
Skønt skønt at se på.... hvornår har i jule åben?
Altså jeg mener åbent hus eller hvad i nu kalder det.
Mange kram fra Louise

johnjustesen sagde ...

Kære Iben:o)

Hvor var det spændende at høre om de farvetemaer I har valgt til julen iår. Den "kælne," romantiske, feminine sart rosa, natur, creme plus guld stil er vist den, der appelerer mest til mig. Jeg plejer altid at sværge til sølv i jule-deko´er, men måske sku` man være lidt modig og prøve at blande guld og sølv. Jeg er jo ikke sådan oppe på beatet med de nye trends, så jeg har altid brugt sølv til kolde farver og guld til de varme farver. En smule konservativt eller hvad?:o)

De kærligste hilsner fra TANTE GRØN

Iben Riis sagde ...

Hej Louise
Vi åbner op for julen Søndag d. 14.nov kl. 10.00- 16.00... og der bliver meget at se på :) :) :)
Kære TANTE GRØN
Jeg forstår godt hvad du mener, men jeg har aldrig været god til at sætte guld og rød sammen, jeg kan ikke sige hvorfor, sådan er det bare :)
Derfor bruger vi meget zink/ sølv til gammeljul.
Men den stil, hvor vi bruger lyserød m.m. der passer det bare så fint, at der blandes lidt med guld og sølv :)

Og TANTE GRØN du er alt andet end konservativ :)