torsdag den 7. oktober 2010

Kransetid















4 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Igen skønne skønne kranse fra frk. Iberis, den sidste med roserne er vist dagens "min favorit" (eller også er det Uffe, der er min favorit, han er bare gudeskøn)

johnjustesen sagde ...

Tusind tak for de flotte kransebilleder, Iben:o) Hvor er de bare smukke. Du er simpelthen så dygtig, når det gælder om at ramme årstidens stemninger. Jeg elsker, at du inddrager naturens egne materialer, - det gør dine kreationer helt specielle:o)

Jeg har frådset i hortensia, da jeg var hjemme på besøg hos mine forældrer idag. Bandt 3 tykke og velpolstrede hortensiakranse hos dem. De var lige "plukkemodne" - du ved, lidt læderagtige i det.

Ja Uffe, han er bare en flot fyr...wow:o)

Blomsterhilsener fra øen mod nord,
TANTE GRØN

Rikke Marie sagde ...

Det er bare nogle meget smukke kranse du har begået her. Jeg har lige lavet de årlige efterårskranse, men nu hvor jeg har set dine vil jeg da lige tænke en ekstra gang inden jeg lægger dem ud i det offentlige rum...... Nej selvfølgelig kommer de på.. men først i morgen. Du er selvfølgelig velkommen til at kigge forbi livogco.com hvis du vil se hvordan en amatør forsøger sig med efterårets farver.

Venligst Rikke Marie
Livogco.com

Dorthe sagde ...

Super fine efterårskranse du har lavet.
Vil også selv lave nogle efterårskranse, og her er masser at inspiration at hente:-)
Rigtig god aften til dig og dine kære.
Knuzz Dorthe