tirsdag den 25. september 2012

Chocolade rosenblade


Der popper nogle gange tanker op fra jeg var barn
( det kender I sikkert også selv )
Da jeg havde bagt muffins, kom jeg til at tænke på da jeg var barn, at når vi fik gæster i huset, så gjorde min Mor meget ud af detaljerne og det var bla. rosenblade ude fra haven, som hun penslede med opvarmet chocolade.
Ind i køleskabet og senere trække de friske rosenblade af .




Det danske modeblad Élle´er kommet på gaden med et nyt interiørmagasin ´Elle decoration´

et inspirerende blad med skønne farver ..
efter min smag er der for meget dyrt design i, men jeg er måske nok heller ikke målgruppen !!
Men jeg syntes at det er et dejligt blad :)

7 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Åååååååååh Iben, hvor bliver jeg lækkersulten. Jeg har givet migselv forbud mod at spise min dejlige traditionelle blog-is, for kiloerne kommmer snigende og sætter sig på min snart 50-årige gamle krop:o) :o)

Ingen tvivl om, hvorfra du har arvet din helt unikke sans for detaljer og finurlige finesser. Din mor må ha` været en pragtfuld kvinde.

Pst...Iben....tag lige en bid af den der muffin til/ for mig, ikk`?

Savlende, lækkersultne knus

TANTE GRØN sagde ...

Iben, du kan roligt kalde digselv for Cand. Alt:o) Ikke alene er der gået en tøjdesigner, fotograf, stylist og makeup-artist tabt i dig..........men også en konditor, ser jeg :o)

Jeg beundrer dig.

Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Mums, det ser k(n)ag'me lækkert ud.

Anonym sagde ...

Hej Iben!
Er du begyndt at bage, det ser godt ud så skal jeg måske snart komme forbi, til kaffe og kage... glæder mig... Knus Marianne. :0))

Lise Halager sagde ...

Der ødelagde du da lige min slankekur! Mums hvor ser de lækre ud.

Marthe og Lars , sagde ...

Imponerende pynt af chokoladeblade - hvor er det delikat.

Hilsen Marthe

Tulle sagde ...

Der fangede du lige min opmærksomhed - det var noget med chokolade ;-)))) Ser super lækkert ud. Bladet havde jeg også tænkt på at købe, men tror nu ikke at alt det dyre er noget for mig heller.