søndag den 2. september 2012

Part one ...


Nu er jeg jo ikke den der bager så frygtelig meget :)
Men da vi nu går en stor æblesæson, ja, så ville jeg finde en opskrift på en meget nem og lækker kage.
Så fandt jeg denne opskrift på nettet.

5 æbler skrælles og laves til tern og ligges i et fad.

Blande 125 g smør
125 g mel
125 g sukker

Drysse en lille teske kanel over æblerne

og bagefter fordeles dejen ud over, smuldre ell. i små plader.

Ind i en forvarmet ovn på 200 grader

Bages ca i 30/ 40 min til den er let gylden.

...... men det skal ikke undre mig, at jeg er den eneste i hele verdenen der ikke kendte den opskrift :) :) :)





Nu kommer den tid hvor Emma syntes, at være udenfor, når det er vådt og snusket, er et rigtig HUNDELIV.





´ Skal vi ik´ snart ind igen ??? ´

6 kommentarer:

Fru Friis sagde ...

Sig mig... spiste I kagen så hurtigt at du ikke nåede at tage billede af det færdige resultat??? ;o)

Fru Friis sagde ...

hmmm... okay, nu hedder indlægget så Part one.... c".)

Iben sagde ...

:) :) :)

Diana`s sagde ...

hej Iben...::))
hvor ser det bare skønt ud din part I&II...moms, jer er også pjatte med årstiden..elsker farverne,og ja chryser er total hotte.
kæmpe knuser fra Diana

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Skønne stemningsbilleder og den æblekage ser rigtig rigtig fristende ud.....<3 <3

Stort knus til dig, min søde

Staudefeen sagde ...

Emma er simpelthen for lækker - altså!