lørdag den 8. september 2012

Brudebuket i sensommer rosa farver og blomster


Hvide Snebær ....

5 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Ååååååååh Iben, vil du gifte dig med mig? :o) Så kan hr Iberis og Syrenprinsen være brudesvende:o) :o) :o) :o) Sammen med 2 x Emma og Dina? Ville det ikke være et syn????:o) :o) Så får jeg nemlig med garanti en Iberis brudebuket og det må være enhver bruds drøm. Smuk, smuk, smuk.

Og det er nogle pragtfulde kranse, du viste i forrige indlæg. Hvorfor er kranse bare så lækre? Jeg kan simpelthen ikke stå for dine kranse.

PS Fik jeg nævnt at brudebuketten er smuk?:o)

Hav en dejlig weekend.

Grønne knus fra havebumsen

TANTE GRØN sagde ...

PPS De hvide dekoer med snebær er også fantastiske. Jeg elsker snebær i buketter og dekorationer. Det er noget af det allersmukkeste på denne årstid.

Flere knus

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Smuk, smuk snebær-billed-komposition, og så den rustne bænk/bord/hvaddetnuer.

Klokkeblomst sagde ...

Hej Iben. Jeg kørte forbi din butik i dag, på vej hjem fra jylland, men du havde desværre lukket:-( øv øv... der stod ellers på din hjemmeside, at du havde åbent.
Nå men jeg kigger ind en anden dag:-)
Hilsen Nina
Klokkeblomst

Iben sagde ...

Altså Søde TANTE, hvis der er noget jeg vil- så er det da det :) :) :)

Jamen kranse, de er bare hyggelige, de kan fortælle en lille historie.

Gammelt Symaskinebord Sussi.

Uha Nina, det var ærgeligt, det sår også lidt misvisende på hjemmesiden, fordi det står under Mor´s dag, men en anden gang skal du bare kigge på bloggen ude i højre side. SDet kunne nu ellers ha´været hyggeligt.