søndag den 2. september 2012

Part 2 ......


En fantastisk tid vi går ind i, men hver årstid sin charme :)

Jeg elsker farverne, mange farver, men på en meget afdæmpet og poetisk facon.


På Onsdag i forretningen, sætter jeg fokus på de mange flotte Chrysantimum der er lige nu.
Efter min mening er det bestemt ikke en gammeldags blomst, men også fordi gartnerne har været dygtige til at forny sig ...
Mere om det Onsdag ...



De høje keramik flasker er fra Frk. Iberis samt de små glasstager.



Uhmmmmmm, jeg elsker en lun æblekage :)




Dejlig Søndag aften til Jer :) :) :)

4 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Jeg kan mærke duften af æblekagen, den særlige duft i butikken af blomster - Chrysantenum - Liljer - Roser og uhm snif snif - er der stadig Lathyrus- duften af tændte stearinlys god kaffe og mmmmmm... måske lidt fin sæbe - hvor er det altså HYGGELIGT frøken.

Iben sagde ...

Lathyrus er også rigtig dejligt, lige præcis, men det høre ind under den kategori, at det skal bestilles ved hvores grossister, ihvertifald i mit område, jeg syntes også at de har været væsentlig dyrere i år, end de plejer.Men de dufter nu dejligt :)

Tulle sagde ...

God ide´med fokus på chrys - jeg vil spændt følge med. Elsker dine stemningsfyldte billeder, det kribler i mine fingre, hvergang jeg ser med på din blog.

Staudefeen sagde ...

Vidunderlige stemningsbilleder, du viser, Iben - man bliver virkelig inspireret :-)

Kh. Marlene