torsdag den 23. august 2012

Sensommer farver ....









7 kommentarer:

Elvira sagde ...

Det er nogle dejlige sensommer farver.. Jeg er vild med din buket. Men det er jo snart lige meget hvad du laver, så ser det jo lækkert ud!

Hav en god aften..

Vh. Elvira

Lise Halager sagde ...

Sensommer... :o( Jeg er slet ikke færdig med sommeren endnu.
Men som altid nogle skønne smukke billeder du har taget.

Nette sagde ...

Kære Iben

Heller ikke jeg er helt færdig med sommeren endnu!

Nogle dejlige ting og sager du viser på billederne. Godt at jeg bor så langt fra dig :0)

biehl sagde ...

Hvor er din buket med sensommerfarver vidunderlig smuk...

Staudefeen sagde ...

Fantastisk! Åh ja, nu kommer chrystantemum'erne ;-) Jeg elsker simpelthen duften af dem.

God weekend :-)

Kh. marlene

Iben sagde ...

Tusind tak :) ... er det så bedre hvis jeg kalder det ... høst tid !! :)

Khalaf sagde ...

Beautiful flowers. Love it!