søndag den 26. august 2012

Ret skal være ret .....


Forleden dag, hvor Hr. iberis og jeg sad og spiste morgenmad, rumesterede det vældig meget ovenpå ..men det er der ikke noget nyt i, for Dina og Emma tar´tit nogle ture, men denne morgen var Emma nede ved os ....
Da jeg var færdig og gik ud i køkkenet, et lille glimt af gangen fik mig til at bakke tilbage igen og kigge ...
Der sad Dina li´så fin ved siden af denne Bamse, som har siddet oppe på en hylde på Hr. Iberis´s kontor :)
Den havde Dina altså forelsket sig i, og jeg kan da godt se hvis Emma har ´Grisen´ ..ja, nu har Dina altså ´Bamse´:) :) :)
Men I skulle ha´set Dina.. ´Må jeg godt få denne her ???´
Emma er selvfølgelig dybt midsundelig, og I kan også se at hun har taget sig kærligt af ´Bamse´s´næse :)
Hvad der lige fik hende til at spotte den, det undre mig nu lidt, for den var ikke nem at få fat i ........

















De hygger sig :) : :)

5 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Ih altså, de to - de er da nogle gevaldige hyggenydere.

TANTE GRØN sagde ...

Å ååh....jeg forudser jalousi:o)

Gætter på, at Emma vil gøre alt for at få fat i den bamse. En ny "gris" kan man jo altid bruge.

Rigtig god søndag til hele familien Iberis.

Knus

Nette sagde ...

"Hygger" siger du. Er du nu vis på det? For jeg forudser kamp om den stakkels bamse. I keder jeg vist ikke.

Iben sagde ...

Så skete det TANTE :)

Hti hi Nette, de har deres ture, jo, de kan sagte ns underholde hinanden :)

Susanne sagde ...

Skønne dyr...