fredag den 24. august 2012

Hortenciatid





9 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Øjøjøjøj Søde IBEN
Sikke en headder - sikke en krans og sikke en dekoration - jeg er så vild med det hele, jeg savner dog et lille glimt af dit smukke ansigt, men Emma er jo også smuk (uden at jeg vil sammenligne jer;))
Og ja, hortensiatiden er er dejlig og der er noget helt særligt over hortensiaerne i deres naturlige sæson som er nu, synes jeg. Dejlige farver.
Knus
Libeth

Fru Friis sagde ...

Nåårrrhhh... lille trætte Emma dysset i søvn af al den blomsterduft der omgiver hende.

Skønne billeder fra øverst til nederst :o)

TANTE GRØN sagde ...

Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud Iben, en smuk header du har fået lavet dig. Helt forrygende. Jeg var lige ved at falde ned af stolen, da jeg så den.

Som du ved, elsker jeg kranse. Når jeg ser dit kunstværk, får jeg lyst til at lave en lille discountudgave selv. Er den lavet i en vådoasiskrans eller blot i en randform?

Det er en skøn dekotid vi går i møde , med alle de pragtfulde bær, frugt etc, der findes nu. Så kan du rigtig boltre dig i kreaflow.

Hav en skøn weekend på Fynsland.

Knus fra isgufferen.......

Nette sagde ...

Iben for pokker. Du kan altså "noget". Smukke billeder! Suk. Jeg er pokkers dårlig til selv at dekorere, så det er godt, der findes mennesker som dig, der kan hitte ud af at forskønne vores liv.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

"L I K E"

Iben sagde ...

Der er simpelthen noget helt specielt ved denne årstid, høsttid betyder mange farver, men på en mere afdæmpet måde, elsker elsker elsker det :) :)

Nemli´TANTE :) kransen for oven er lavet på en oasis krans, men kunne rigtig fint laves i en randform.

Country Flora sagde ...

Loved the hue in these? Are they dyed?

Iben sagde ...

Hello Country Flora :)

No, they are not dyed.

Staudefeen sagde ...

Helt fantastiske støvede farver - og smukke billeder i det hele taget :-)

Kh. Marlene