søndag den 19. august 2012

En ordentlig portion Emma og Dina :)


Dina har fundet ud af at det er hyggeligt og sidde oppe på kanten af vinduet ...



Og nej, hun springer ikke op, men trækker sig meget af vejen op i " armene "
Det ser vældig anstrengende ud ...

men for den´da, hvor det ser funny ud :) :) :)


I skal ikke ha´ondt af Dina, det ser umidelbart ikke ud til at det er noget hun syntes er sjovt, men hun ligger ikke nogen poter imellem, hvis hun gerne vil lege med Emma ..
Hun syntes at det er smadder hyggeligt :)
Og hvis Dina ikke kan få Emma til at løbe efter sig, ja så bliver hun rigtig pigesur :(







Så er vi her igen ... :) :)

For Jer der har fulgt med tidligere, så kan I måske gennemskue...:) at det er ´Grisen´som ligge foran Emma,
har vi vel ikke alle en form for ´Grisen´ ! ...om det er i form af en Søster, kæreste o.s.v.
En´man altid kan regne med.....

Emma har ´Grisen´

Hvad skulle vi gøre uden ´Grisen´ :) :) :)



Har været afsted og købe dette fantastiske stof, ikke til en kjole, men til nogle dekorationer..
Jeg bliver helt glad i låget af at kigge på det stof :)


Kan næsten se hvad Emma tænker :)

Mmhhh  pyyyyy, det er IKKE som min ´Grisen´ !!!!




Når det er rigtig varmt i huset, søger ´pigerne´tit ud på trappen, der er der køligere...




Rigtig go´Søndag :)

3 kommentarer:

Fru Friis sagde ...

Kat laver potebøjninger i vindueskarm.... ja, hvem skulle nu ha' troet det!?? :oD

Herligt gensyn med de to skønne damer, Emma der kikker ud mellem tremmerne er slet, slet ikke til at stå for. Hun er altså en lille lækkermås... :o)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben,

hvor er det pragtfuldt at se, at Dina og Emma ikke lever som "hund og kat", men at de er så glade for hinanden og tilligemed leger med hinanden.

Det er noget af en teknik Dina har udviklet, for at komme op og "hænge ud" i vinduet :o) Da vores kat Findus var en killing, brugte han samme teknik, når han ville op til mig og nusses i mine arme.......AV for den da, siger jeg bare:o)

Der er noget med Emmas øjne, som gør mig totalt blød om hjertet. Uha, med de øjne og det blik, tror jeg, hun ku` få det med mig, stort set som hun ville:o)
De er et par charmetrolde helt uden sidestykke og det var dejligt med en lille øjenvidneskildring af, hvad de render og laver de to banditter.

Varme knus...........pyh

TANTE GRØN sagde ...

PS: Lækre stoffer, du er på:o) MUMS, hvor er det smukt. Dejligt at det gør dig glad i låget:o)

Flere knus