fredag den 1. juni 2012

Hårpynt på bestilling .......


Den lille hårpynt er lavet sådan, at den kan sættes fast med et par hårnåle, den består bla. af den lille lilla Nellike og hjertegræs, sådan lidt firnurlig med den lille hjertegræs, der " pipler " i luften.

Pæoner og Røllike


den lyserøde Røllike er absolut en´ af mine ynglings sommer blomster til de høje sommerbuketter.

Det varer heller ikke længe før at der kommer, den sart Lilla/ lyseblå Scabiosa.

I næste uge ( Torsdag ) kommer der rigtig mange forskellige roser ( afskåren ), jeg ligger ekstra vægt på roser og dufte ....

Lathyrus, 4 - 5 forskellige slags pæoner, og flere andre spændende sager.

Til i morgen har jeg bestilt Iberis i sart rosa, som afskåren, den så bedårende ud på billedet, så den glæder jeg mig til at se i morgen. 


5 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Vi glæder os også til at se den i morgen :)

Gro sagde ...

Åhhh Iben hvor er den hårpynt dog bedårende! Lige noget for mig !!! :-)
K.Gro

Klokkeblomst sagde ...

Hej Iben, jeg har lige hentet den skønneste iberis hjem i lyselilla fra grønttorvet i morges... den er så bedårende. Og så fandt jeg en helt kulsort iris, kender du den?
Hilsen Nina
Klokkeblomst

Iben sagde ...

Gro :) du har også " hatte hoved " :) så den vil absolut også klæ´ dig.

Hej Nina :)Ja, den Iris, kender jeg godt, meget smuk :) og hvis der er noget jeg er vild med, så er det de staudelathyrus, som jeg plejer at se, på dette tidspunkt af året, på grøntorvet, det er det eneste sted jeg har set dem, De er lidt ranke agtige ... men dufter så derimod ikke .... men SÅ søde :)

Go´weekend

Lisbeth sagde ...

Virkelig yndig hårpynt Iben - jeg har aldrig haft blomster i håret - har altid ønsket at jeg ikke brugte briller så jeg kunne have solbriller i pandehåret, gid jeg turde stikke en blomst i håret uden at føle mig latterlig - for det ser altså så dejligt ud:)