fredag den 8. juni 2012

Buket til Dronningen ...


En festdag for Middelfart idag, Regentparret er på deres sommertogt og kom " forbi " Middelfart idag.
Og sådan en dag, får hun MANGE buketter og jeg fik lov til at lave den ene af dem.

.......lige en lille tak til Britta, for at være den fine håndmodel :)










Der var en´ der tilbød, at ta´ billeder af Dronningen, da hun ankom til Rådhuset ..og det gjorde hun i silende regnvejr, fordi hun syntes at jeg skulle have nogle billeder til at vise Jer her på bloggen :):)
Tusind tak for det.






15 kommentarer:

Frk. Anemone sagde ...

Smuk buket som Dronningen bestemt må være blevet glad for :)

Pigekammeret sagde ...

Hej Iben
Sikke en yndig buket ... Den er i hvertfald en dronning værdig ...
Fortsat god weekend ...
Knus Dorthe

Fru Friis sagde ...

Hvor er det en skøn buket Iben, og det må være lidt en ære at lave buket til dronningen. Jeg er også sikker på det er en af dem hun bliver glad for :o)

Høneballehaven sagde ...

Smuk buket og tak for de fine billeder af dronningen.
Lisbeth

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Det må bestemt være en buket som hun bemærker blandt alle de mange buketter hun modtager mellem år og dag - jeg håber.... nej jeg er sikker på, at hun har beundret den..... ellers må vi be hende om at gå på efterløn :-)

Taghaven sagde ...

En meget smuk, let og poetisk buket. Jeg håber hun tog sig tid til at kigge på den. Igen, jeg er så glad for at bo på Sjælland for du ville blive min ruin hvis jeg boede på Fyn (og det kunne jeg godt finde på).

vh
Bettina

Nette sagde ...

Wow Iben, så man er blevet Kgl. Hofleverandør! Det er en smuk buket.

Da Tourbussen kørte tilbage over broen, efter vi havde været i Geografisk Have, talte vi om, at vi heldigvis ikke kunne nå ned til dig, for så var vi blevet fattige(re). Vi talte også om, at du er en dygtig kunstner :0)

toko baju murah sagde ...

Thank you for posting this. It’s exactly what I was looking for!

Annette - Eventyr Haver sagde ...

Det er godt nok en smuk buket du har bundet der og ja den er en dronning værdig. :)

Fine billeder af dronningen med buketten selv om det var regnvejr :)

Lisbeth sagde ...

Kære Iben
Det er en super smuk buket, jeg er sikker på at den er lige efter Dronningens smag. Tillykke med at være leverandør til det Kgl. Danske Hof;o)
Knus

Iben sagde ...

I er bare super søde, det gør mig rigtig rigtig glad :)

Hvidt, slidt & patina sagde ...

Hej...Wauvv hvor er den bare utrolig smuk...Gid man havde været dronning den dag ;) kh Camilla

Gro sagde ...

Det er den smukkeste buket dronningen nogensinde har fået!!
Eventyrlig smuk!
Tillykke med det :-D
K.Gro

Tante Tulle/ Anette sagde ...

Iben, jeg kan kun gentage mig selv, hold da fast, du er dygtig!! En sand kunstner i faget. En meget smuk buket, som med garanti er blevet bemærket af vores kreative Dronning. Vi kan jo håbe på, at hun vil bestille blomster hos dig fremover .. :-)

Loppe sagde ...

HELT ENIG

Tror Daisy lægger mærke til den !!
Hun har øje for tingene, især blomster og eventyr - så hun er garanteret blevet IBERISfan lissom os andre...

Jeg bliver ikke overrasket hvis hun en dag sender bud efter mere..

*KNUS*
Loppe