søndag den 10. august 2014

Jeg svæver stadig ... har været ved Gelskov Gods..

 
SÅ mange smukke sager på et sted .. og nej, jeg er ikke landet endnu :)
Det var virkelig inspirerende at gå rundt mellem så fine sager på Gelskov Gods, hvor de sælger Antik og Brocante og driver et Bed & Breakfast.
Husk ! I kan klikke på billedet for at få dem størrer :)
 


 
Lækker følelse at gå rundt i rummene, der emmede så meget af kærlighed, til det som de arbejder med.


 
Jeg kan varmt anbefale, at besøge stedet -  skal I ud på en udflugt.. så er det et ´must´... det ligger i nærheden af Ringe på Fyn.





 
Jeg har noget med skrin og bokse, og på Gelskov Gods fandt jeg denne søde udgave, og den inspirerede mig til at pynte sofabordet med et par andre skrin, og med dette lidt sensommer/ efterårsagtige vejr det blev i eftermiddags, så fik det en stemning derefter.
 



 
Kan I også fornemme at den kølligere brise er på vej ? Ja, jeg må sige at det passer mig rigtig fint, det har været en fantastisk sommer, men kreativitet bliver vækket ved mig med den kølligere brise ......

H

9 kommentarer:

grethe pedersen sagde ...

Uhh, det lyder dyrt, men dejlige billeder. jeg skal godt nok til Ringe næste week-end så mon ikke jeg slår et slag indenom tak for tippet.

Tina Pedersen sagde ...

Sikke fine ting, kan godt forstå , at du var vild med det sted!

Gro sagde ...

Okay:-D Det ser rigtig lækkert ud!
K.Gro

Gårdejerinden sagde ...

Sikke et fantastisk sted! Mon ikke man kunne bruge timer der..
Ja den kølige brise, gør at kreativiteten får kræfter igen ovenpå alt den varme - om end man ikke kan kalde det en brise her på landet i dag - det må vist være regulær blæst ;0)
God dag

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Åh, Iben - må jeg ikke godt bo hos dig..... du har så smukke ting, alt bliver til det rene eventyr når det har været igennem din kreative behandling.

Jeg skal godt nok til Fyn i næste uge, men jeg tror at Gelskov Gods er for fint til mig :-)

Pernille Clement Hagstrup sagde ...

Hej søde Iben:)
Wauw fine sager på Gelskov gods:)
Smukt arrangement du har lavet på dit bord, magi opstår automatisk når din kreativitet blir drysset over:)
Respekt!!!!!
Og ja du har ret med kreativiteten der blir vækket med det køligere vejr:) var i Rebild bakker i lørdags efter lyng til kranse, så smukt et syn med lyngen der dækkede alle bakker:) skønt....
Tak for dine -som altid- smukke billeder på bloggen:)
Du ska vide at en fuldendt dag for mig, er når der er nyt fra dig på din super blog:) smiler.....
Rigtig go aften til dig:)
Kram fra Oppelstrup:)

Iben sagde ...

Hej Grethe :) Det er absolut en oplevelse, jeg syntes bestemt at det er værd at kigge forbi.

Tine og Gro, det var simpelthen så skønt.

Gårdejerinden,- jeg kunne også sagtens ha´gået der i rigtig mange flere timer, men nu ventede stakkels Hr. Iben derhjemme, hvor vi skulle have kaffe :) :) :)

Yes Sussi :) du kommer bare... MEN, så skal du også tage dit lækre trug med og alle de andre skønne sager som di har i din have ..hmm, hvad gør vi med Hr Sussinghurst ?! :):) :)

Du er bare sød Pernille, tusind tak:) Lyng, åhh ja, det er bare så yndigt :)

I HAVEN HOS ♥ EVIGGLADE sagde ...

Suk hvor jeg kan drømme mig hen i dine billeder Iben.

My Vintage Home sagde ...

Super fine billeder Iben... ;-)