fredag den 29. august 2014

Anitta Due Keramik

 
Husk, at du kan trykke på billedet for at få det størrer.
 
 
 
I dag var jeg inde og besøge 2 fantastisk dygtige håndværkere i Middelfart, de ligger på samme gade i den gamle bydel, super hyggeligt.
Jeg viser dem i den rækkefølge som jeg besøgte dem..
Dette indlæg handler om keramiker Anita Due.
hun laver de skønneste fade, muslinger, vaser skulpturer,-  muslingeskallerne er helt fantastiske, de ligner jo virkelig meget en rigtig muslingeskal, men alligevel har de et udtryk, som man bare bliver draget af, man har lyst til at stå at studere dem, som om at de vil fortælle en historie. 


 
 
 
 

Men hun maler også smukke billeder, her er det billeder inspireret af havet...
 
Ta´og gå ind på hendes hjemmeside, hvor der ligger en skøn lille video, hvor man ser lidt fra forretningen og værkstedet
 
 
 
 
 
 
 
 
I morgen viser jeg et indlæg fra den anden dygtige kunstner ..
 
og i morgen ( Lørdag ) skal jeg til Fredericia og opleve Franske Markedsdage ved ´My vintage home´, det glæder jeg mig til, for deres showroom er vildt lækkert :)
 
God weekend :) 
 
 
 

2 kommentarer:

Gro sagde ...

Det er virkelig nogle dejlige ting hun laver! - :-D
Jeg håber du få en dejlig tur til Fredericia, det ser spændende ud!
K.Gro

Iben sagde ...

Hej Gro :) du kan tro hun laver nogle fine ting :)
Jeg havde en rigtig dejlig tur til Fredericia, til My vintage home. Og tusind tak for din hilsen :)