onsdag den 11. december 2013

Lys dekorationer .... og engle :)













Naturlige

7 kommentarer:

Anette Krogh Pedersen sagde ...

Endnu er super flot dekoration. Tillykke med den flotte omtale på Claus Dalbys blog. Det var spændende at se billederne fra din dejlige butik, den så meget større ud end jeg havde forestillet mig :-)
K.H. Anette fra Fru Pedersens have

Pernille sagde ...

Hej Iben:)
Nøøøøjjjjj har lige set billederne på Claus dalbys blog, så spændende og smuk forretning du har.... Flot flot!!!! Pudsigt havde skrevet til ham på hans blog, om ikk jeg ku være heldig når han sku til Fyn, at han kom forbi din dejlige butik, og jubiiiiiii... Jeg var heldig:) dejligt...
Ha en skøn aften...
Kram fra Pernille i det nordjyske:) som er på vej ud på mit lille blomsterværksted i stalden, for at lave hyggelige julerier:) ren terapi....

Susan Durup sagde ...

Jeg er med på bølgen.... og stemmer i med de andre søde damer.
Jeg syntes det var et dejligt besøg i din butik som Claus viste os, og jeg havde slet ikke noget indtryk af størrelsen. Men hvor ser det spændende ud.... du laver så mange fine ting.
Jeg MÅ bare komme forbi snart.
Mange julehilsner fra Susan

**Perler på snor** Dorthe sagde ...

Jeg fik også totalt blod på tanden for at kigge ind hos dig, efter CD's billeder; wow en stemning der er hos dig og jeg kommer af og til på dine kanter, så jeg glæder mig meget til at besøge dig!!

*SMIL* Dorthe

CuginaK sagde ...

Nåh, de engle er søde... Vildt flotte ting, som vi kan se fra din butik på CDs blog og som du selv viser billeder af.
Jeg er totalt forelsket i det lyserøde hjørne, wauw! De små potter med sløjfe, er det nogen du har lavet eller kunne man måske være heldig at finde dem her på Sjælland, tror du? De er voldsomt søde...(men det er det hele jo ;)
Håber din finger klarer alt det du skal/vil nå...
Kh Anne Mette

Sussi / Sussinghurst sagde ...

nå nu kom der igen næsefedt på computerskærmen.... hvad er det med Claus Dalby.... jeg må vist ind og kigge... :)

Iben sagde ...

Tusind tak skal I ha ´:) Det glæder mig rigtig meget :) :)

Anne Mette. sløjferne er nogle jeg har, som jeg så sætter på forskellige dekorationer .. og det går meget bedre med min finger.. tak skal du ha´:)