søndag den 15. december 2013

Skøn skøn Amarylis der hedder ´Swan Lake´








5 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Meget smukke og "lette" ...men de ser noget langbenede ud, mon de er bedre i en vase ? - Jeg har i de seneste år skåret mine Amryllis af løget, og sat dem i vand, så synes jeg at de er nemmere at "styre", og de står temmelig længe.

Iben sagde ...

Jeg kan kun gi´dig ret Sussi, man skal være vældig opmærksom når de springer ud at de pludselig ikke bliver for tunge :) Men denne Amerylis er kommet hjem som afskårne .... jeg høre også på tilbagemeldningerne at de står dejligt længe :) :)

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Sikke en dejlig amaryllis. Jeg kan bedst li` amaryllis i vaser. Idag var jeg i en lokal blomsterbutik, hvor de havde en mørk purpur amaryllis. Jeg var ved at dåne.

Håber juletravlheden er til at holde til. Hvor er jeg glad for, at din kreative hånd er blevet befriet for den dumme gips. Det er så skønt at se dine lave, tætte buketter igen.

Knus og tanker

Iben sagde ...

Åhhh ja søde TANTE :) der er VIRKELIG SÅ MANGE FLOTTE Amarylis i år, dejligt at der er så mange fine at vælge imellem, sådan en fin juleblomst :)

Du kan tro at det er dejligt at hånden er " bindeklar " igen :) :)

Syntes at det er VILDT lækkert at I har fået lavet Jer sådan et lækkert drivhus ;)

Mange knus

TANTE GRØN sagde ...

Ja, du kan også tro vi er glade for det. Meget endda. Nu skal vi igang med at indrette det. Drømme og forventninger har været store, så det kommer til at tage lidt tid før drøm og virkelig smelter sammen:o)

Åh, hvem der kunne slå et smut forbi din butik, søde. Har lige set dit nyeste indlæg- Fantastiske buketter.

Flere knus