torsdag den 5. december 2013

Julehygge hjemme i aften .....

 
Det er jo ellers en tid hvor aftenerne tit bliver taget i brug for at nå de forskellige opgaver ... men i aften var det næsten ikke til at være i forretningen ..:) susen og blæsen ... så det var ikke en svær beslutning at trække sig tilbage til de private gemakker og hygge sig .... :) :)



 
FULD knald på - så er den bedst ....






 
Efter som sagt at tiden meget er gået med at lave div opgaver så er tiden nu kommet til at jeg skal igang med at lave div hyggelige værtindegaver, dekorationer og andre sjove sager...
I morgen skal jeg bla. lege med de sager som er på billedet neden under .
Vender tilbage i morgen :)
 
....... blæs nu ikke væk !!!!!!!!!!


6 kommentarer:

Hyacinth Bucket sagde ...

Ser rigtig smukt og hyggeligt ud..:-)
Lammet du har på billedet, sælger du sådan nogen i butikken?

Hej fra Lisbeth

Pernille Hagstrup sagde ...

Hej Iben:)
Hold da op hvor har du bare pyntet fint op i "privaten"
Er helt vild med ranken over spejlet, ku tænke mig et nærbillede, mon det er muligt???
Også så fint som du har pyntet ved trappen.... Du er så kreativ og meget dygtig.... Wauw!!!!
Glæder mig til flere billeder af dine ideer med fuglen og tallerknerne, spændende...
Godnat og tak fra det nordjyske:)

Pernille Hagstrup sagde ...

Hej Iben:)
Hold da op hvor har du bare pyntet fint op i "privaten"
Er helt vild med ranken over spejlet, ku tænke mig et nærbillede, mon det er muligt???
Også så fint som du har pyntet ved trappen.... Du er så kreativ og meget dygtig.... Wauw!!!!
Glæder mig til flere billeder af dine ideer med fuglen og tallerknerne, spændende...
Godnat og tak fra det nordjyske:)

Heidi Sønderjyde sagde ...

Hvor ser det godt ud, hold da op... :-)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Floooot spejl dekoration, og dit lam er også "lige til at spise". Hvordan går det egentlig med din finger.

Iben sagde ...

Hej Lisbeth :) Mit søde lam kommer fra Hanne på Sparregård.

Tak for din hilsen Pernille... nærbillede er leveret ;)

Tak Heidi :)

Tak Sussi, det går fint. Den brækkede som sagt Onsdagen før juleåbningen, hvor der så blev lagt gips på om aftenen og håbede så at det var nok, men om Lørdagen kom der så brev om at de gerne ville se mig om mandagen og der kunne de så se at det ikke var godt og jeg blev så opereret samme dag hvor der så kom ståltråd i fingeren, det er så egentlig det eneste der generer mig nu, men som sagt så håber jeg at gipsen kommer af på tirsdag :) :) Jeg er viiildt misundelig over din tur til London..heldige dig :)