onsdag den 27. november 2013

julesager ......














6 kommentarer:

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Stjernestagerne er helt fantastiske.
Går ud fra at du sælger dem i butikken?

Har du tjekket Pavillon Danmarks blog ud?:o):o)

Knus og kram til både to- og firbenede i Middelfart. Hils Hr Iberis mange gange.

Iben sagde ...

Hej Søde, ja- det er fra forretningen :)
HOLD DA FAST - er du da helt vimmer, hvor er I heldige at få sådan et lækkert glashus, WOW :) :) Super lækkert for Jer :)
Jeg skal hilse igen :)
Knus

TANTE GRØN sagde ...

Iben, hva` kostern så`n stjærn der?

Knus og kram

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Arvvv - hvor er det nogen fine stjerner, og de sølvagern er også mums..... ak, hvorfor har du dog valgt at bo i Middelfart når der er så mange smukke steder på Sjælland :)

Lisbeth sagde ...

Hvor er det dog nogle lækre ting du har, Iben - jeg er også vild med stjernestagerne og så er jeg SYG med de agern som du har i headderen, jeg føler næsten ikke jeg kan leve uden sådan nogle.... det kan jeg selvfølgelig, men de er altså skønne:o)

Iben sagde ...

Hej TANTE :) den lille model der kan hænge / til lys koster 75 kr og den store til lys koster 145 kr.
Sussi .... du skal BARE flytte til Fyn ;)Her er også mægtig dejligt :) :)
Nej nej nej Lisbeth.. du må ikke blive dårlig ;)
Knus til Jer :)