søndag den 17. november 2013

Juleåben i dag ....................

















5 kommentarer:

Fru Friis sagde ...

Du milde hvor har du haft travlt, det ligner det rene trylleri... :)
" til julebal... Til julebal i Ibenland..." :) :)

Pernille sagde ...

Hej Iben
Hvor smukt du har pyntet op i din hyggelige butik... Flot flot!!!!
Håber mange kiggede forbi:)
Kram Pernille:)

TANTE GRØN sagde ...

Ååååååh Iben, jeg sidder næsten og får tårer i øjnene. Både fordi det hele er så eventyrligt smukt og nok også fordi jeg så gerne ville have været der. Jeg kan da ikke holde jul uden Ibens juleguf:o)

Håber du sidder med benene oppe, hvis du da ikke allerede er gået i seng. Det må være en kæmpe forløsning og lettelse, at den store juleåbning er vel overstået. Jeg er sikker på, at det har været en fantastisk dag for jeres gæster. Håber det også har været det for jer.

Jeg har en specialopgave, som kun IBEN må og kan udføre, når du kommer ind i en lidt mere stille periode:o) Min søster og jeg vil så gerne have vores elskede mors brudekjole tryllet om til et smukt og varigt minde, om vores dejlige lille mor, som vi desværre ikke har mere. Måske nogle Iben-engle eller andet med den rette stemning og symbolværdi. Håber du en dag vil påtage dig opgaven, søde.

Godnunat og sov rigtig godt. Det trænger du vist til. Det er SÅ eventyrligt, det du har lavet. Hvis juletravlheden ikke bliver for voldsom, kan man måske håbe på nogle nærbilleder.

Kys og kram

Sussi.Sussinghurst sagde ...

eiiiiii, det ser godt ud.... jeg skulle næsten sende dig en "selfie" så du kan se mig med øjnene på stilke, for at få det hele med.... men jeg kan ikke nænne at forskrække dig så meget - efter en sikkert enormt travl dag.

Min Grønne Verden sagde ...

Hej Iben
Hvor ser det godt ud, og hvor har du dog haft TRAVLT - hold da op !
Øv din juleåbning ikke passede med vores tur til Middelfart i sidste weekend, men dejligt jeg alligevel fik mulighed for at besøge dig i dit fantastiske univers.
Tak for den FLOTTE buket du havde fremtryllet til min mor, den faldt i særdeles god jord, og hun ringede sågar den anden dag for at sige, at den stadig stod SÅ flot.
God dag.
Mange hilsner
Anita