torsdag den 14. november 2013

Et kig bag forhænget ... er ved at være klar til Søndag :)







4 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Skønne glimt, bare jeg kunne komme på søndag:0)

Pernille sagde ...

Uha hvor ser det bare spændende ud.....
Hvor har jeg dog lyst til at køre til Middelfart på søndag:)
Ha en skøn dag, du har sikkert vildt travlt til på søndag...
Mange kærlige hilsner:)

Sussi / Sussinghurst sagde ...

uhm, dejlig farve på lys, lækker, lækker. Mon ikke du får en rigtig god dag på søndag.

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Uha, hvor er det spændende. Jeg er også meget spændt på dit farvetema iår. Du plejer jo altid at være nytænkende og nyskabende. Hvor ville jeg gerne et smut til Fyn på søndag.

Håber ikke blomsterbindermuskler- og led er alt for overanstrengte her op til den store dag. Jeg kan levende forestille mig, HVOR travlt du har. Dagen er jo et tilløbsstykke af de helt store. Husk vidundermidler, der hedder "Bio-freeze", søde.

Ønsker dig al mulig held og lykke på søndag. Jeg glæder mig til flere billeder. Er jo en umættelig sulten løve efter dine kreationer, Iben.

Knus og kærlige tanker