lørdag den 20. juli 2013

Hvid Brudebuket












7 kommentarer:

Sussi.Sussinghurst sagde ...

nøøøøj - hvor er den smuk du dygtige pige

Fru Friis sagde ...

"Dine" brude får bare den bedste start... :)
Meget smuk sommerbuket.

Garnløkken sagde ...

Nej hvor er den smuk, du er eminent til at binde blomster. Vh Lykke

Anonym sagde ...

Hej Iben !! Hvor er den smuk.. Knus Marianne :0))

Pernille Hagstrup sagde ...

Hej Iben:)

Fryder mig i sommervarmen over nyt og spændende fra dig, og så endda en smuk smuk brudebuket..... WAUW den er fin!!!
På billede nr 2 er der en fin let blomst ved siden af stjerneskærmen, hva er det nu den hedder? Virker meget let i buketten:) er denne buket også lavet på ladyholder uden knæk?
Laver du ofte stiftede brudebuketter??? Eller mest i ladyholdere? Undskyld mine mange spørgsmål, men suger til mig af inspiration:)

Rigtig go sommeraften til dig:)

Iben sagde ...

Tusind tak skal I ha´:)

Uha ja Pernille, må nok sige at de er varmt i aften .. pyyyha :)

Jeg tror blomsten du tænker på er ´Jomfru i det grønne´ den er nemli let og drømmeagtig. Ja, denne brudebuket er også lavet i en Ladyholder uden knæk.
Det er meget forskelligt Pernille om jeg stifter eller laver med holder.. kommer jo meget an på designet af brudebuketten. Hvis man bruger mange sarte blomster, så er det en fordel med Ladyholderen.
Hvad kan DU bedst li´og lave ? :)

Pernille sagde ...

Hej igen Iben...

Ja skønt sommervejr:)

Ja nemlig det er den jeg mener " jomfru i det grønne ":)
Den er så fin i buketten, netop let og drømmeagtig...
Den såer man hvert år, fås ikk som staude vel?
Den må jeg ha....:)
Og ja du har nok ret i at en brudebuket med sarte blomster er bedst at lave i ladyholder, men en stiftet er også meget tidkrævende at lave, ihvertfald for mig!!! Pyha...
Jeg laver derfor helst i ladyholder:)

Nyd din dag, og tak for dit svar:)

Kærlige hilsner fra Pernille:)