torsdag den 4. juli 2013

Aften hygge ...



















11 kommentarer:

Pia Brink sagde ...

super hyggeligt god dag hilsen pia

Nette sagde ...

Som du dog kan Iben! Smukt og hyggeligt.

TANTE GRØN sagde ...

Jeg bliver nødt til at tyvstjæle din idè, kære Iben. Jeg har lige fået et rundt Provence-jernbord. Har masser af glas og en hel hel masse roser på vej. Kan du følge mig??:o):o) :o)

Hav en dejlig dag i dit fortryllede og smukke univers.

Knus og kram

Diana`s sagde ...

hej iben
det ser indbydende ud , hvem har ikke lyst til at sætte sig ved et så velpyntet bord :) rigtig god weekend, nyd det gode vejr
kh Diana

Iben sagde ...

Pia, Nette og Diana :) Rigtig god weekend til Jer.

Åhh TANTE, det lyder vel nok dejligt - glæder mig SÅ meget til at komme op og se Jeres have ... SSÅÅÅÅÅÅÅ meget :) Uha ja, der på være et overflod af roser i Jeres have nu. MUMS :)

Gårdejerinden sagde ...

Smukke stemningsfyldte billeder..
Rigtig god weekend

TANTE GRØN sagde ...

Kære Iben.

Jeg planter og planter, så du har r-i-g-e-l-i-g-t at plukke af, når du skal komme og kreere dine smukke buketter og deko`er.

Du må også hellere end gerne pynte alle bordene i haven op:o) :o) HELLERE END GERNE:o)

Ja, nu begynder det helt store rosenflor for alvor. Så er man ikke til at jage ind om aftenen:o)Det dufter så man bliver helt salig. Også af kaprifolierne....uuuuuhm:o)

Godnatknus og sov godt. Kærlige tanker fra din fædrene ø:o)


Pernille Hagstrup sagde ...

Hej Iben:)

Super go ide med det smukke bord du har pyntet, enkelt og fint, den ide snupper jeg også:)
Så dejligt med inspiration gang på gang på din blog:)

Og tak for dit svar med brudebuketten, ja det var et super godt kursus med bryllupsbinderi, så spændende:)

Rigtig go sommeraften til dig:)

Kærlige hilsner fra Pernille

Tulle sagde ...

Det er da hygge i største grad, sikke fine små lanterner, det ser - som altid - drøngodt ud.

Lisbeth sagde ...

Hvor ser det dog dejligt ud - så smukt og indbydende, her gad jeg godt sidde og nyde sommernatten.
Det er så underligt for før i tiden plukkede jeg bare løs af alt i haven, men de sidste 2 år har jeg ikke nættet det fordi jeg synes at roserne falder for hurtigt inde. Heldigvis har jeg lathyrus og de skal jo plukkes så nogle buketter bliver det til.

Lisbeth sagde ...

altså ikke "nættet", men nænnet;))))